O mnie
Doradca marketingowy Mateusz Morawski
Specjalista SEO
- tworzenie zaleceń optymalizacyjnych
- analiza serwisów internetowych
- analiza ruchu i użytkowników – Google Analytics
- analiza narzędzia Google Search Console
- link building – ocena profilu linków
- keyword research
- tworzenie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
Specjalista ds. marketingu internetowego
- koordynowanie procesu pozycjonowania
- tworzenie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
- zarządzanie projektem
- konsulting marketingowy
- przygotowywanie raportów dla klientów
Specjalista ds. promocji
- obsługa fanpage i tworzenie reklam
- organizowanie eventów
- tworzenie polityki wizerunkowej firmy
- wdrażanie projektów marketingowych
- kontakt z partnerami
Doradca marketingowy we Wrocławiu – Mateusz Morawski
Nazywam się Mateusz Morawski i od 2017 roku pracuję w jednej z największych agencji marketingowych w Polsce. Realizowałem stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego. Na co dzień odpowiadałem za koordynowanie procesu pozycjonowania witryn internetowych. Moim głównym celem było maksymalizowanie zadowolenia swoich partnerów biznesowych. Obecnie jestem Specjalistą SEO. Zajmuję się zatem pozycjonowaniem witryn internetowych.
Jestem absolwentem nowatorskich kierunków studiów na Uniwersytecie wrocławskim – elitarnej dyplomacji europejskiej oraz przełomowego zarządzania bezpieczeństwem państwa. Studia o charakterze społecznym wyszlifowały we mnie zdolności lidera. Prócz tego brałem udział w szeregu działań o charakterze pro bono. Przewodziłem dwoma kołami naukowymi, w których byłem odpowiedzialny m.in. za marketing.
Doświadczenie marketingowe zbierałem pracując w największej we Wrocławiu szkole tańca, gdzie miałem przyjemność zajmować się promocją oraz organizowaniem eventów. Sprawowałem także obowiązki Rzecznika Prasowego Przedstawicielstwa Regionalnego Forum Młodych Dyplomatów we Wrocławiu. Ukończyłem pierwszą edycję Akademii Młodych Liderów.
Moje zainteresowania skupiają się na dwóch obszarach – polityce międzynarodowej i szeroko rozumianym marketingu. Wychodzę z założenia, że należy skupiać się na tym, co sprawia nam przyjemność, dlatego też, rozpocząłem przygodę z poradami dla biznesu.