Content marketing

 

Tworzenie treści biznesowych wrocław

k

Treści na bloga

Teksty SEO friendly

Treści reklamowe

Teksty na bloga

Firmowy blog to miejsce na reklamę swojego biznesu. Dzięki tej platformie możemy wykazywać się specjalistyczną wiedzą, która zaciekawi odbiorców. Prowadzenie bloga to najlepsza okazja na kreowanie się na eksperta. Czytelnicy będą postrzegali nas jako profesjonalistów znających się na branży. Korzyści wynikających z tworzenia ciekawych treści jest dużo więcej. Kiedy użytkownik przypadkiem trafi na naszego bloga prawdopodobnie będzie wracał, szczególnie jeśli zawartość wyda mu się interesująca. Zadbamy zatem o tzw. ruch direct, czyli bezpośrednie wejścia na naszą stronę. Prowadzenie bloga to chyba najlepsza forma budowania widoczności w Internecie. Nasza domena będzie wzmacniana, a strona pojawi się na nowe słowa w wynikach wyszukiwania. Tworzenie angażujących treści ma jedną wadę – wymaga dużego zasobu czasu. Trzeba odpowiednio zbadać rynek i na podstawie swoich usług i doświadczeń tworzyć treść. Nie każdy jednak może sobie pozwolić na pisanie z prostej przyczyny – braku czasu. Dlatego z pomocą przychodzę ja. Od teraz nie musisz martwić się o zawartość Twojego bloga. Jeśli go nie masz, zaproponuję tematy i czas ich realizacji. Jeśli już go posiadasz, ale nie wygląda najlepiej odświeżę teksty i zadbam o ich cykliczny rozwój. Jak postrzegasz firmę, która na swoim blogu ostatni raz opublikowała coś kilka miesięcy temu? Zaufasz im? Nie popełniaj błędów konkurentów.

Strategia SEO friendly

Jednym z głównych filarów pozycjonowania jest content marketing. Wraz z link buildingiem i optymalizacją techniczną potrafi wynosić strony na szczyty wyników wyszukiwania. Nie każdy jednak wie jakie teksty należy pisać. Samo tworzenie treści, nawet w największej ilości może okazać się stratą czasu. Nawet najbardziej ciekawy content nie przyniesie wymiernych korzyści jeśli nie będzie napisany zgodnie z wymogami algorytmu Google. Kluczowy algorytm – Panda – bada czy tekst pojawiający się na stronie jest oryginalny oraz czy w ramach serwisu nie występują puste podstrony. Warto zatem zadbać by treść była atrakcyjna dla internauty, ale również dla robota Google. Nie jest to proste zadanie i wymaga fachowej wiedzy. Dla przykładu, negatywnym zjawiskiem będzie pisanie kilku wpisów na podobny temat. Dojdzie do kanibalizacji słów kluczowych i zamiast pomóc tylko sobie zaszkodzimy. W ramach współpracy oferuję Ci przygotowanie strategii content marketingowej na pół roku, która co dwa miesiące zostanie aktualizowana. Zaproponuję tematy wpisów, ich długość, a na podstawie narzędzi także użycie słów kluczowych. Jeśli już współpracujesz z agencją marketingową, która podczas działań zaleca tworzyć content, na podstawie ich wytycznych przygotuję treść. Nie świadczę usługi pozycjonowania strony internetowej, ale ze względu na obecność w branży od dłuższego czasu, mam rzeszę sprawdzonych kontaktów, którymi chętnie się podzielę.

%

Stopień oryginalności tekstów na mojej stronie

Liczba autorsko napisanych znaków ze spacjami na serwisie

TEKSTY REKLAMOWE

Reklama dźwignią handlu – to slogan, który dużo ma wspólnego z rzeczywistością. Jak wskazują badania, jesteśmy w stanie kupić więcej niż potrzebujemy tylko dlatego, że okoliczności sprzyjają i nadawca zastosował odpowiednie chwyty marketingowe. Kiedy uczyłem się zawodu natrafiłem na interesujące badania – pewna drogeria chciała zwiększyć obroty. Testowała różne rozwiązania aż natrafiła na sukces. Zauważono, że wielu klientów wchodząc do sklepu nie zabierało ze sobą koszyka. Klienci sądzili, że wezmą ze sobą tylko najpotrzebniejszych kilka rzeczy. Sytuacja zmieniła się gdy na wejściu pracownik wręczał koszyki. Okazało się, że dzięki temu kupowano więcej. Analogia występuje w przypadku tworzenia treści sprzedażowych. Pamiętajmy, że sprzedaż nie oznacza wyłącznie transakcji rozumianej dosłownie, ale również wszelkiego rodzaju inne konwersje, takie jak kliknięcie, zapisanie się do newsletteru itp. Tworząc tekst należy jasno określić jego cel, odbiorców czy długość. Bez tego stworzenie opisu produktu w sklepie internetowym czy wkładu do mailingu sponsorowanego będzie stratą czasu. Nic nie osiągniemy, a nasz wizerunek może się pogorszyć. Zaufaj profesjonaliście!

Z czego składa się dobry tekst na stronie internetowej?

Wyszukiwane frazy

Co tekst da odbiorcy? Czy odpowie na jego pytania? Jaka jest jego funkcja – ma informować, zachęcać czy sprzedawać wizerunek. Obecnie potrafimy sprawdzić czego odbiorcy szukają w Internecie. Dlaczego na tej postawie nie budować warstwy tekstowej? Po co pisać o czymś czego nikt nie potrzebuje? Badając popularność słów możemy używać ich w tekście i zwiększać szansę, że właściwa osoba dotrze do naszej strony. Każde tworzenie treści wymaga nakładu czasu, nawet jeśli masz lekkie pióro to i tak inwestujesz swój zasób na przygotowanie contentu. Służę pomocą w tworzeniu wskazówek jak i o czym pisać.

Struktura tekstu

Stosujmy podział na sekcje w naszych artykułach. Nie zapominajmy o nagłówkach, które dokonują hierarchizacji. Najważniejszy opatrzmy atrybutem H1, następnie H2 i tak do H6. Stosując ten podział nie tylko sprawimy, iż kompozycja będzie klarowna dla użytkownika, ale również przyjazna dla przeglądarek internetowych. Nie bójmy się cytować czy stosować pogrubienia. Ciekawie wyglądają pogrubione zajawki na początku treści. Zadbajmy o odpowiedni tytuł strony, na której znajduje się stworzony artykuł. Niech odzwierciedla on zawartość strony. Sprawdźmy jak nasze dzieło prezentuje się na urządzeniach mobilnych. Dziś prawie każdy z nas ma stały dostęp do Internetu z pomocą swojego smartfona.

Obrazy

W zależności od branży zalecam umieszczanie obrazów, które mogą zostać odpowiednio wkomponowane w całość wpisu. To najlepsze miejsce by pochwalić się swoim ciastem, makijażem czy namalowanym obrazem. Zdarza się, że obraz przekaże więcej niż słowa. Oczywiście to wszystko zależy od branży. Zadbajmy o alternatywny opis zdjęcia, dzięki temu będzie mogło być bardziej popularne w sieci.

Pozostańmy w kontakcie