Profesjonalne pośrednictwo marketingowe

Koordynowanie działań marketingowych 

Decydując się na współpracę z agencją, należy już na początkowym etapie ustalić zasady współpracy. Bez tego zbliżanie się do pożądanych efektów będzie trudne. Warto przedstawić swoje oczekiwania i zestawić je z możliwościami, które posiada Twój serwis. Pracownik agencji, powinien zweryfikować możliwość ich realizacji w danym czasie. Promocja w sieci i oczekiwana konwersja są niemożliwe do jednoznacznego zagwarantowania. Dlatego warto wybierać doświadczoną placówkę, która na podstawie swoich badań wie jakie decyzje podejmują konsumenci internetowi.

 

Audyt działania agencji – outsourcing marketingu

Zastanawiasz się co zrobić by Twoja sprzedaż wzrastała? Przecież Twoja firma korzysta już ze wsparcia agencji marketingowej, jednak wciąż nie jesteś zadowolony z efektów. Potrzebujesz kogoś, kto sprawdzi czy wszelkie działania są wykonywane należycie. Oferuję Ci profesjonalne pośrednictwo marketingowe.

Posiadam doświadczenie w pracy w agencji marketingowej. Nie tylko pomogę Ci zrozumieć pozyskiwane dane, ale wiem jaką podjąć strategię kontaktu, by okazała się najbardziej efektywna.

 

Koordynowanie adWords (Ads)

Koordynowanie SEO (pozycjnowania)

Koordynowanie FB – firma na Facebooku

Na czym polega pośrednictwo marketingowe?

W pierwszym kroku, chciałbym poznać Twoje cele biznesowe, a co za tym idzie dowiedzieć się, kto stanowi Twoją grupę docelową. Następnie zweryfikuje czy usługi z jakich korzystasz, przybliżają Cię do ich osiągnięcia. Jeśli będzie taka potrzeba, zaproponuję Ci inne działania. Dla przykładu, przedsiębiorstwo, które produkuje części samochodowe, nie potrzebuje rozbudowanej kampanii w social media. Inwestowane środki, warto przeznaczyć na inne kanały,

 

Kolejne działanie, to nawiązanie współpracy z agencją, z którą współpracujesz. Poproszę o raporty i będziemy mogli ocenić, czy realizowane czynności, osiągnęły odpowiednie efekty. Finalnie, chętnie zajmę się stałym kontaktem z agencją i dopilnuję poprawności i terminowości działań. O wszelkich wątpliwościach będę Cię na bieżąco informował. Zatroszczę się o Twój czas, tak byś mógł zająć się tym, co stanowi przedmiot Twojej działalności.

Poznanie celów firmy
Weryfikacja rozwiązań
Stała współpraca z agencją
Raportowanie działań

Google Ads 

Celem wielu przedsiębiorstw decydujących się na korzystanie z płatnych wyników wyszukiwania jest chęć natychmiastowego wzrostu konwersji. Taka sytuacja jest jak najbardziej realna, jednak wymaga odpowiedniej optymalizacji kampanii. Zadbam, by każda zainwestowana złotówka została dobrze wykorzystana. Różnica między SEO a Adwords wynika z czasu oczekiwania na efekty, rozumiane jako zwiększenie liczby konwersji. Warto jednocześnie łączyć obie usługi w sposób komplementarny.

 

Pozycjonwanie

Właściwie koordynowanie procesu pozycjonowania Twojej strony internetowej. Kluczem efektywnego pozycjonowania jest właściwy wybór słów kluczowych. Frazy powinny być dostosowane do Twojej oferty oraz konkurencji na rynku. Rozpoczynając współpracę z agencją, należy uzbroić się w cierpliwość i w sposób racjonalny oceniać efekty. Weryfikacja wymaga zasobów czasowych i merytorycznej wiedzy. Chętnie dopilnuje by świadczone dla Ciebie usługi realizowane były zgodnie ze sztuką SEO.

Konto firmowe na Facebook

Czy wiesz, że w naszym kraju jest zarejestrowanych ponad 15 milionów kont na Facebooku? Masz pewność, że właściwie wykorzystujecie potencjał tego serwisu? Prowadzenie konta na Facebooku i przeprowadzanie płatnych kampanii obecnie staje się bardzo popularne. Wiele firm postanawia zatrudnić specjalistyczną agencję, która tworzy angażujące posty i dba o widoczność profilu. Jednak czy zawsze wykonuje to właściwie? Celem inwestycji w ten kanał powinien być wzrost rozpoznawalności marki, a co za tym idzie liczby obserwujących. Przede wszystkim należy zatroszczyć się o zwiększenie odwiedzin Twojej strony dzięki social media.

 

Pozostańmy w kontakcie

Czy korzystać z usług pośrednika marketingowego? 

Marketing internetowy to wędka, która pozwala przedsiębiorcom łowić zyski. Nie każda firma potrafi jednak z niej właściwie korzystać. Znalezienie odpowiednich wód i narzędzi nie dla wszystkich jest takie proste. Zwłaszcza, że oferta promocji biznesu w sieci, stale się zwiększa. Jak zatem odkryć właściwe sposoby na pozyskanie nowych klientów, nie gubiąc się przy tym w gąszczu rozwiązań? Rynek oferuje wiele możliwości, co sprawia, że promocja w Internecie wymaga profesjonalnego koordynowania działań marketingowych. Największym błędem z perspektywy właściciela biznesu, jest nie monitorowanie działań zatrudnionej agencji. Jeśli nie chcesz zatrudniać specjalisty ds. marketingu internetowego, to warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji. Zastanów się tylko czy masz czas, by koordynować jej działanie. Większość znanych mi agencji, wywiązuje się ze swych obowiązków, jednak czy chcesz w pełni zaufać komuś, od kogo zależy promocja Twoich produktów czy usług w sieci? Zastanów się czy przekazywane raporty i efekty pracy agencji będziesz potrafić właściwie odczytać. Czy masz czas by zajmować się analizą nadesłanych danych? Na rynku znaleźć możesz firmy, które za niskie nakłady inwestycyjne, gwarantują wyniki. Czy zdajesz sobie jednak sprawę, kiedy te wyniki powinny nastąpić? Czy wiesz, że różne usługi marketingowe, cechuje różna intensywność działań?