7 zasad efektywnej współpracy z agencją SEO

Efektywna współpraca z agencją SEO Znaleźliśmy firmę SEO, wybraliśmy ofertę i podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy. Podpisanie umowy to dopiero początek procesu pozycjonowania. Ze względu na to, że SEO to proces długotrwały opierający się na wzajemnej...

10 wskazówek by wynegocjować dobrą umowę SEO

Dobra umowa SEO - jak wybrać agencję Wybór firmy, która będzie pozycjonować serwis to skomplikowane zadanie. Na rynku znajduje się szereg organizacji, które prześcigają się w ofertach by zdobyć nowych klientów. Często od jakości realizowanej usługi zależy być albo nie...

Czym jest SEO?

Czym jest SEO?  SEO i pozycjonowanie mimo iż często używane synonimicznie nie są w języku polskim dokładnie tym samym. Naturalnie posługując się którymś z powyższych rzeczowników często chodzi nam o to samo. Mimo iż dla przedsiębiorcy rozróżnienie pojęć nie jest...

Alkoholowe savoir vivre

Alkohol a savoir vivre Najbardziej znanymi w historii ludzkości napojami alkoholowymi są piwo i wino. Co ciekawe, antropolodzy kulturowi twierdzą, że umiejętność tworzenia alkoholi zainicjowało transformację społeczną. Przestaliśmy mieć do czynienia z ludźmi dzikimi,...

Savoir vivre w samochodzie

Savoir vivre w samochodzie Historia tych maszyn silnikowych sięga XVIII wieku, gdzie we Francji stworzono prototyp. Co prawda istnieją niepotwierdzone dane, że już w XVII pracowano nad nim w Chinach. Dziś większość z nas korzysta z samochodu każdego dnia. Nie...

Program lojalnościowy jako reprezentant marketingu relacji

Programy lojalnościowe - elementy marketingu relacji Programy lojalnościowe to niebywałe narzędzie kształtowania marketingu relacji, który stoi w opozycji do marketingu transakcji. Celem marketingu transakcji jest skupienie się na dokonaniu sprzedaży tu i teraz. Na...

Promocja szkoły tańca

Sprawdź co zrobić, żeby szkoła tańca zarabiała więcej. Poniżej sprawdzone rozwiązania marketingowe